Igår var det strålande väder ute och så va...

Igår var det strålande väder ute och så var man tvungen att tillbringa eftermiddagen och kvällen på jobbet! Får skylla mig själv lite grann eftersom jag själv hade bytt helgpass! Måste ju vara ledig nästa söndag för då ska lilla Stella döpas! Och det kan vi ju inte missa! sitter i soffan och myser med en trött dotter. Det regnar ju ute nu, så idag blir det en innedag antar jag. Har slutat röka igen idag! Kände att nu får det vara bra! Än så länge känns det bra, har ju mina nikotintuggummin! Men har bara använt ett. Jag klarar ju mig utan nikotin när jag jobbar...ca 9 h utan. Så det kommer nog gå bra. Har man bara viljan så... Känns så skönt med en ledig dag utan att behöva köra iväg till stan och lämna Saga. Idag kan vi bara va och det behövs! Vad gör ni andra idag?


Kommentarer
Postat av: ida

vad duktig du är som har slutat röka!

2011-09-05 @ 10:33:04
URL: http://idaaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0